夏香蕉

In me the tiger sniffs the rose.

Gone, Gone, Gone - Phillip Phillips

听这位美国偶像Phillip Phillips的清新小情歌,一整天的心情都会变得萌萌哒。

找到真爱的感觉是什么呢?

大概就是你想变成一个超人,在她迷茫痛苦的时候使出超能力解决所有困难,然后逗她开心。

你无时无刻不在想她,想与她共度一生,矢志不渝。

像歌词唱的那样——亲爱的,我永远不会远离。即使你先我而逝,我也依然爱你。

真是有一种为爱奋不顾身的感觉呢。哈哈。

 

 

When life leaves you high and dry

当生活使你孤立无援

I'll be at your door tonight if you need help, if you need help

我会来到你的身边 只要你想要,只要你需要

I'll shut down the city lights

我会遮挡这世界所有的光亮

I'll lie, cheat, I'll beg and bribe to make you well, to make you well

扯谎行骗,乞讨行贿, 只为你安好,只愿你安好

When enemies are at your door I'll carry you away from more

当怀着恶意的敌人靠近你 我将携你远离征战

If you need help, if you need help

只要你想要,只要你需要

Your hope dangling by a string

若你的希望仅悬于一线

I'll share in your suffering to make you well, to make you well

我会分担你的苦难 只为你安好,只愿你安好

Give me reasons to believe that you would do the same for me

只要给我些理由让我相信 你也同样的会为我奋不顾身

And I would do it for you, for you

那么我将会为你而战,为你而战

Baby I'm not moving on

亲爱的,我对你矢志不渝

I love you long after you're gone

即便你先我而逝,我也依然爱你

For you, for you

只是为你,仅是为你

You will never sleep alone

绝不让你孤独睡去

I love you long after you go

我深爱着你的心,将与你同在

Oh long after you're gone gone gone

即便你逝世多年,多年,以后

When you fall like a statue

当你落入无助的深渊

I'm gon' be there to catch you

我会伸手给你支援

Put you on your feet, you on your feet

带你走出阴霾,走出困境

And if your well is empty

倘若生活使你陷入慌乱

Not a thing will prevent me

我会为你与世界为敌

Tell me what you need, what do you need

告诉我你需要什么,我能为你做什么

I surrender honestly

好吧,我得坦诚的说

You've always done the same for me

你也总在为我奋不顾身

And I would do it for you, for you

所以我将会为你而战,为你而战

Baby I'm not moving on

亲爱的,我对你矢志不渝

I love you long after you're gone

即便你先我而逝,我也依然爱你

For you, for you

只是为你,仅是为你

You would never sleep alone

绝不让你孤独睡去

I love you long after you're gone

我深爱着你的心,将与你同在

And long after you're gone gone gone

即便你逝世多年,多年,以后 

评论
热度 ( 5 )
 

© 夏香蕉 | Powered by LOFTER